poš
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada

 

POPESTRIMO ŠOLO (POŠ)  2016/2021

OPIS  AKTIVNOSTI:

SKRITI  PRIJATELJ1

S pomočjo igre učenci vsakodnevno izdelajo pisemce ali namig (sporočilo, izdelek), ki ga kot skriti prijatelj nastavljajo v predalček. Po določenem poteku trajanja igre se vsi udeleženci zberejo na zaključku igre, kjer poskušajo na glas povedati koga so med igro odkrili in ga tudi poskusili identificirati ter obrazložiti, zakaj so tako sklepali. Izsledki bodo kasneje vplivali na novi krog igre in razvili bodo nove strategije. Igra Skriti prijatelj se bo sprva izvajala med razredi enake generacije, kasneje pa dodelala na nivo celotne populacije šole. Izdelava lastnih sporočil predstavlja pozitiven učinek na ustvarjalnost in dodatno vajo pisanja in branja brez pametnih elektronskih pripomočkov. V tej produktivnosti se vključi tudi medgeneracijsko tutorstvo, saj so učenci iz kroga v krog bolj domiselni in s pomočjo tutorjev bolj iznajdljivi.

 

STRIP                         

Otroci izdelajo lasten  STRIP,  s pomočjo katerega spodbujajo součence k branju z vključevanjem lastnih idej, uporabo tehnoloških podlog, izdelava tiska. Strip bodo primerno te2hnološko obdelali in na delavnici lahko tudi natisnili. Gre za vključevanje drugačnega delovnega okolja za lažjo motivacijo k branju in za izvajanje predstavitve stripa. Delavnica bo namenjena tudi izpopolnjevanju uporabe tehnološke opreme in povečevanju bralne pismenosti.

 

MOJA  LUTKA  PRIPOVEDUJE

S pomočjo poslušanja pravljic si otroci prve in druge triade razdelijo vloge. Nato izdelajo, zašijejo lutke in pripravijo predstavo. Po dokončani celostni pripravi predstave učenci sami oblikujejo in izdelajo vabilo, ga pošljejo ali objavijo na razpoložljivih oglasnih deskah v šoli, vrtcu ter na spletni strani šole. Skozi igro vlog bodo učenci osvojili jezikovne in socialne kompetence ter povečali samozavest javnega nastopanja.

 

POVEM  NA  GLAS                           

Aktivnost je lahko tudi INDIVIDUALNE NARAVE – Delavnica je namenjena 3posameznikom in manjšim skupinam, ki učno ne blestijo in tistim, ki se jim odkrivajo močna področja. Tako kot bodo različni učenci, tako bodo različne dejavnosti, ki bodo krepile samopodobo in zanimanje posameznika za določeno področje. Vzpodbujala se bodo jezikovna področja, razmišljanja na višjih taksonomskih ravneh, dotaknili se bomo kritičnega mišljenja in povečali kompetence učenja.

 

RAZMIŠLJAM  KRITIČNO

V manjših ali večjih skupinah bomo s pomočjo atraktivnih tem iz vsakodnevnega dogajanja v razredu in izv4en njega izpostavili določene kočljive situacije iz šolske prakse kot npr. drugačnost. Učenci bodo teme izkusili kot miselni izziv, ki bo sprožil diskusijo ter razmišljanje na višjih taksonomskih ravneh. Učenci pri diskusijah ne bodo vodeni, prav tako se jim ne bo vsiljevalo mnenj. Z različnimi mnenji učencev pa se lahko oblikujejo različne skupine (delo v dveh ali večih skupinah, medgeneracijska skupina), ki bodo imele enoten cilj: raziskati problem, doseči napredek v razumevanju, odkritju novih pogledov, v miselnih spretnostih itd. Učenci bodo lahko zagovarjali svoja stališča,  proizvajali nove ideje in sočasno razvijali kritičnost.

Otroci so že po naravi radovedna bitja, s filozofijo za otroke pa lahko to radovednost spodbujamo še višje v njihov radovedni svet. Filozofski problemi, prevedeni v otroški jezik, bodo pritegnili in vzpodbujali še več radovednosti.

 

UČILNICA  BREZ  ZIDOV

5Učencem bomo ponudili zamenjavo učnega okolja in s tem popestrili šolski vsakdan. V to pod aktivnost se bodo lahko vključevali  posamezniki s šibkimi in močnimi področji. Ponujena jim bodo  nova vprašanja namesto klasičnih odgovorov (kritično mišljenje), tako bodo nevede postali mali raziskovalci, s pomočjo temeljnih pojmov iz naravoslovja, družbenih ved, umetnosti, matematike, fizike, itd. Filozofija za otroke bo medpredmetna povezava, ki bo vzpodbujala logično mišljenje, učenci bodo zagovarjali lastno mnenje in iskali nove in nove odgovore. Enakovredno sodelovanje v raziskovalni skupini učencu krepi samopodobo na osnovi lastnega prispevka v skupini ali kasneje v razredu.

 

 

NEVIHTA  NA  IGIŠČU

Učenci bodo raziskali igre naših staršev in starih staršev (povečanje zanimanja za raziskovanje). Pripravili bodo med generacijsko srečanje in skladno s programom izvedli dogodek. Na siv asfalt bodo izvedli poslikave in narisali različne igre (pismo, gobica, polž).

 

NAREJENO  V  HALOZAH (Made in Haloze)  

Sodelovali bodo učenci od 1. do 9. razreda. Skupaj bodo ustvarili neskončno izdelkov (vzpodbujala se bo ustvarjalnost in samoiniciativnost), ki imajo za vse neprecenljivo vrednost, saj so izdel6ani s spretnimi prsti ter izražajo ustvarjalnost mladih ljudi. Pripravili bodo dogodek za učitelje šole in starše, ga poimenovali, izdelali vabila, prodajali svoje izdelke, na katerih se bo dokazala pripadnost šoli in pokazalo, da so učenci ponosni, ker so del te skupnosti (saj na izdelkih ne bo pisalo made in China, ampak made in Haloze).

 

Jasna Cafuta, multiplikatorka

PRIJAVNICA – POPESTRIMO ŠOLO 2016/2021

POPESTRIMO ŠOLO – med poletnimi počitnicami

POPESTRIMO ŠOLO – med poletnimi počitnicami

"Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada." POPESTRIMO ŠOLO - med poletnimi počitnicami  V okviru projekta POPESTRIMO ŠOLO (POŠ) smo v času poletnih počitnic izvajali različne aktivnosti. S počitniškimi aktivnostmi...

POPESTRIMO  ŠOLO  (POŠ)

POPESTRIMO  ŠOLO  (POŠ)

"Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada." POPESTRIMO ŠOLO        S projektom Popestrimo šolo ustvarjamo na različnih področjih. Tako smo izdelovali različne izdelke (senzorične igre), veliko smo...

NAŠE  PISANO  IGRIŠČE

NAŠE PISANO IGRIŠČE

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada NAŠE PISANO IGRIŠČE V mesecu oktobru smo v sklopu POŠ aktivnosti popestrili naše šolsko igrišče. Z barvami smo siv asvalt spremenili v posebno igrišče, ki spodbuja spretnost in...

Popestrimo šolo in poletne počitnice

Popestrimo šolo in poletne počitnice

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada POPESTRIMO ŠOLO in POLETNE POČITNICE Tako kot med šolskim letom so bile aktivnosti POŠ pisane tudi med poletnimi počitnicami. Izvajali smo različne aktivnosti, ki so se med...

Poš utrinki

Poš utrinki

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada V okviru projekta POŠ smo učencem naše šole pripravili raznolike aktivnosti in dejavnosti, ki vsem prijavljenim učencem omogočajo aktivno, zabavno in ustvarjalno preživljanje...

Popestrimo šolo 2016–2021

Popestrimo šolo 2016–2021

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada Spoštovane učenke in učenci, starši in zaposleni! Osnovna šola Podlehnik se je v mesecu oktobru 2016 prijavila na javni razpis za izbor operacij “Popestrimo šolo 2016-2021 –...

RSS MIZS – aktualne novice

  • Objavljeno je letno poročilo za leto 2023 26. 4. 2024
    Ministrstvo za zunanje in evropske zadeve je izdalo in objavilo letno poročilo za leto 2023. V nekoliko osveženi oblikovni podobi v njem predstavljamo ključne dejavnosti in dosežke slovenske diplomacije v preteklem letu, ki je bilo tudi na mednarodnem področju polno izzivov in preizkušenj. Pri spopadanju z njimi je Slovenija in njena diplomacija ponovno pokazala veliko […]
  • Veliki živilski seminar 26. 4. 2024
    V organizaciji Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij je na Gospodarski zbornici Slovenije potekal veliki živilski seminar, na katerem je s strokovnim predavanjem sodeloval tudi Urad Republike Slovenije za meroslovje.
  • Za učinkovitejše upravljanje Triglavskega narodnega parka 26. 4. 2024
    V želji po okrepljenem sodelovanju je minister Novak sklical srečanje z upravljavcem Triglavskega narodnega parka in župani občin, ki ležijo znotraj parka. Gre za začetek rednih srečanj, s ciljem krepitve učinkovitosti upravljanja parka ter v čim večji meri poenotenja praks pri rabi posameznih naravnih vrednot znotraj narodnega parka.
  • Poziv k ribolovu orad in drugih vrst rib, ki se prehranjujejo s školjkami, v objektih marikulture 26. 4. 2024
    Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) je na enotnem državnem portalu objavilo javni poziv za prijavo k udeležbi ribolova orad in drugih vrst rib, ki se prehranjujejo s školjkami, v objektih marikulture. Ribolov poteka od 15. maja 2024 do 31. oktobra 2024.
  • Dnevni informativni bilten Centra za obveščanje Republike Slovenije 26. 4. 2024
    Pomembnejši dogodki s področja sistema varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami dne 25. aprila 2024.
  • Policija kupuje štiri pse za operativno delo 26. 4. 2024
    Objavljamo poziv za nakup štirih psov za operativno delo policije. Zbiranje ponudb traja do 6. januarja 2025, in sicer v več rokih.
  • 214. dopisna seja Vlade Republike Slovenije 26. 4. 2024
    Na današnji dopisni seji je vlada določila deleže posameznih vrst plastičnih proizvodov za enkratno uporabo, danih na trg v Republiki Sloveniji, Direkciji za vode prerazporedila 45 milijonov evrov proračunskih sredstev in imenovala dr. Lidijo Globevnik za generalno direktorico Direktorata za vode.
  • Dnevni red 214. dopisne seje Vlade Republike Slovenije 26. 4. 2024
  • Napotki za kurjenje prvomajskih kresov 26. 4. 2024
    Prvomajski prazniki so pred vrati in na predvečer prvega maja bodo po državi zagoreli številni kresovi. Ker kurjenje kresov lahko pomeni tudi nevarnost za nastanek požara, smo pripravili nekaj napotkov oziroma ukrepov za varno in pravilno kurjenje kresov.
  • Objavljeni spomladanski razpisi 2024 na digitalnem področju Grozda 4 Obzorja Evropa 26. 4. 2024
    Evropska komisija je po uvedbi nekaterih sprememb v Delovni program 2024 objavila 23. aprila spodaj navedene razpisne teme iz digitalnega področja Grozda 4 z zaključnim rokom septembra.

Related Images:

Dostopnost