Dejavnosti

Šolsko leto 2023/2024

20. 10. 2023 – ŠPORTNI DAN (pohod)

Izvedli smo pohod za učence od 6. do 9. razreda.

5. 10. 2023 – NIČ NAS NE SME PRESENETITI!

Izvedli smo dan dejavnosti, na katerem smo imeli zelo zanimive goste. Bilo je zelo poučno in zabavno. Hvala!

Varnostni dan na OŠ Podlehnik

V četrtek, 5. oktobra 2023, smo na šoli organizirali prometno-varnostni dan za vse otroke vrtca in učence šole.

V ospredje druženja s policisti in z gasilci smo postavili spoznavanje delovanja gasilskih in policijskih enot v primeru, da se zgodi nesreča in jih potrebujemo.

Z nami so se bili policisti na motorju, policisti, ki opravljajo svoje delo na cestah in avtocestah, posebej veseli pa smo bili obiska dveh prijaznih kužkov, Fride in Tika, ki sta tudi zaposlena v policiji. Ob tem so policisti skozi aktivnosti opozarjali še na varno udeležbo v prometu, uporabo odsevnih sredstev ter uporabo čelade pri vožnji s kolesi, z rolerji in s skiroji. Skozi različne aktivnosti smo spoznali policijo pri njenem preventivnem in tudi represivnem delovanju.

Na prireditvi so se nam pridružili tudi gasilci domačega gasilskega društva Podlehnik.

Najprej so nam pomagali pri izvedbi evakuacije iz prostorov šole in vrtca, nato pa so nam na posameznih postajah prikazali gasilsko vajo gašenja z vodo in gašenje pregretega olja z ustreznimi sredstvi za gašenje. Na eni od postaj smo spoznali osebno zaščitno opremo gasilca, gasilka pa nam je prikazala tudi temeljne postopke oživljanja.

Veseli smo bili tudi, da smo lahko sedeli v pravih  policijskih in gasilskih avtomobilih ter na policijskem motorju, veliko pa nas je bilo, ki smo z veseljem vključili policijske sirene v policijskih avtomobilih.

Ta dan smo se v družbi gasilcev in policistov imeli zelo lepo.

Hvala vsem za obisk in za poučno druženje.

Učenci OŠ Podlehnik

Mladi novinarji pa so zapisali svoje vtise takole:

• Ema Drevenšek, 4. razred OŠ Podlehnik (intervju je opravila s svojim očetom, zato ga je seveda lahko tikala 😊)

Dan požarne vaje

V četrtek, 5. 10. 2023,  sem prišla v šolo in imeli smo požarno vajo. Zjutraj ko je zazvonil alarm, smo vsi šolarji odšli iz šole. Zbrali smo se na zbirnem mestu. Do nas je pristopil vodja gasilcev. Rekel je, da ko neha alarm, lahko gremo nazaj v šolo po čevlje in po svoja oblačila.

Potem smo šli na igrišče, kjer so nam gasilci najprej pokazali, kako se oživlja. Šli smo tudi tja, kjer so nam gasilci pokazali, s čim se ne sme gasiti ognja, če zagori olje. Vodja gasilcev je rekel, da se lahko oblečemo v gasilce. Sedeli smo tudi v gasilskem kombiju. Učenci naše šole, ki so hkrati tudi gasilci, so škropili v zrak. To je bilo zabavno. Tudi mi smo s cevjo  namerili in zalivali ogenj.

Nato smo bili pri policistu z motorjem. Povedal nam je, kako se ravna v prometu. In lahko smo se usedli na motor. Šli smo tudi do vodnikov službenih psov. Psi se morajo zelo radi igrati, da ko pride do nečesa, vodnik pokaže igračo in policijski pes steče za njo. Pogledali smo tudi policijski avtomobil.

Bila je super izkušnja, ker smo lahko sedeli v avtu in tudi v policijskem kombiju. Spoznali smo policista iz posebne policijske enote, ki nam je predstavil opremo, neprebojni jopič in različne vrste orožja.

To je bil moj najboljši dan. Upam, da se bo v naši šoli to še večkrat zgodilo.

Sedaj bom intervjuvala policista Boruta, ki nas je obiskal na dan požarne vaje.

Ema:  Zakaj si želel postati policist?

Policist Borut: Že kot otrok sem z velikim zanimanjem spremljal delo policistov. Za poklic policista sta me navdušila teta Olga  in stric Vinko, ki sta oba opravljala ta zanimiv poklic, piko na i pa je seveda dodal brat Miran, ki se je prav tako odločil postati policist in kot starejši brat nekaj let pred menoj odšel v srednjo policijsko šolo.

Ema : Ali rad opravljaš svoje delo?

Policist Borut: Svoje delo opravljam zelo rad. Vsak dan znova je delovni dan policista drugačen, veliko sodelujem v preventivnih delavnicah v vrtcih in osnovnih šolah, kjer se pogovarjamo o varni udeležbi v prometu.

Ema: Ali si doživel kaj nenavadnega kot policist?

Policist Borut: Kot policist sem v dolgi policijski karieri doživel kar nekaj nenavadnih situacij, zgodb, primerov, zaradi katerih bi zagotovo lahko napisal knjigo (morda, ko bom v »penziji« – smeh). Ena zares nenavadna pa je zagotovo zgodba s srečnim koncem, ko sem s preprečitvijo in ustavitvijo krvavitve, motoristu, udeleženemu v hudi prometni nesreči, rešil življenje. Na mojo pobudo in vztrajnost je iz UKC Ljubljana v Črni Kal priletel helikopter Slovenske policije z reševalno ekipo, ki je pristal kar na vozišču ter nato poškodovanega odpeljal v UKC Ljubljana. Med nama so se stkale prijateljske vezi.

• Leo Ornik, 5. razred

Danes smo na naši šoli doživeli poseben dan.

Pridružili so se nam namreč policisti in gasilci, ki so nam na posameznih postajah v odličnem razpoloženju predstavili svoje avtomobile in opremo, ki jo potrebujejo pri opravljanju svojega dela.

Prišla sta tudi dva policijska psa, in sicer Frida, nemška tičarka, in Tika, nemška ovčarka.

V imenu vse otrok in učencev našega vrtca in šole lahko povem, da smo hvaležni vsem gasilcem in policajem za njihov obisk pri nas.

• Žiga Krulc Prevolšek, 4. razred

V četrtek, 5. oktobra 2023, nas je med jutranjimi dejavnostmi v šoli in vrtcu prestrašil požarni alarm. Takoj smo se postavili v kolono in po pravilih odšli na evakuacijsko mesto za šolo, kjer smo izvedeli, da je bila samo požarna vaja.

Kljub temu smo bili veseli in ponosni, da smo se vsi otroci in učenci skupaj s svojimi vzgojitelji in učitelji varno evakuirali na evakuacijsko mesto. Počakali smo na gasilce, ki so nbam dovolili, da smo se lahko vrnili v šolo.

Kasneje smo si na igrišču ogledali gasilski avto, kako se oživlja ljudi in kako se lahko pogasi požar. Videli smo policijski avto BMW, policijski motor in dva policijska kužka, Tika in Frido, ki tudi delata za policijo. Videli smo tudi orožje, ki ga pri svojem delu nosijo policaji.

Dan je bil za vse učence šole zelo zabaven in poučen.

4. 10. 2023 – PALAČINKE IN VAFLJI ZA VSE!

Palačinke in vaflje za vse učence šole so v TEDNU OTROKA pripravili učenci 6. in 7. razreda. Odlično smo se posladkali!

OKTOBER 2023 – BEREMO SKUPAJ

V Tednu otroka smo pri učnih urah slovenščine gostili zanimive goste, s katerimi smo ob skupnem branju obeležili tudi Teden kulturne dediščine in Mesec skupnega branja.

Tako so se nam pridružili:

•  gospa Marica Junger, vodja skupine Trstenke, s katero smo se pogovarjali o prebrani knjigi Bil je to čas pri nas, ki govori o otroštvu nekoč. Zanimivim pripovedim so prisluhnili učenci od 4. do 7. razreda.
  • gospa Romana Merc je z učenci 8. razreda delila svoje bogato znanje o zbiranju ljudskega slovstva in o njenem udejstvovanju v folklorni dejavnosti .
  • Učenci 8. in 9. razreda so prebirali Farice, haloške ljudske pripovedi, in o življenjskem krogu šeg in običajev v Halozah je z njimi spregovoril gospod Stanko Vaupotič, pomemben ustvarjalec kulture v naši občini.

Veseli smo, da so z nami delili svoje izkušnje in spomine.

MEDOBČINSKO PRVENSTVO V KROSU

Letošnje medobčinsko prvenstvo v krosu je potekalo na Hajdini.

EVROPSKI DAN JEZIKOV

Evropski dan jezikov praznujemo vsako leto 26. septembra. Svet Evrope po celi Evropi spodbuja večjezičnost v prepričanju, da jezikovna raznolikost predstavlja pomembno orodje za doseganje boljšega medkulturnega razumevanja in hkrati predstavlja ključno sestavino bogate kulturne dediščine naše celine.

Na naši šoli smo letos obeležili ta dan z obiskom Marie iz Španije, ki je trenutno v Sloveniji kot prostovoljka Mladinskega centra Ormož. Izvedla je 3 zelo aktivne in zanimive delavnice z učenci od 1. do 5.razreda. Maria jim je predstavila zanimivosti iz Španije in jih spotoma naučila nekaj novih izrazov.

Nastal pa je tudi slovarček izrazov, ki so ga naredili učenci 4. in 5.razredov.

ŠPORTNI DAN – KROS

25. septembra smo izvedli kros.

Šolsko leto 2022/2023

ŠPORTNA TEKMOVANJA 2023

Na nedavnem medobčinskem atletskem prvenstvu so učenci dosegli dobre rezultate in se domov vrnili z medaljami.

Luka Pernek, 60 m

Tiara Sluga, 60 m

Taja Šibila, suvanje krogle

Zala Pulko, skok v daljino

Aljaž Zajšek, met vorteksa

Regijski prvak v teku na 60 m je postal Luka Pernek:

Dečki 2012 in mlajši pa so tekmovali v malem nogometu in se uvrstili v medobčinski finale:

In še 3. mesto na medobčinskem tekmovanju za naše nogometne navdušence (5. razred in mlajši):

RASTEM S KNJIGO – 23. 2. 2023

V četrtek, 23. februarja 2023, so se učenci 7. razreda v Knjižnici Jožeta Potrča Ptuj udeležili aktivnosti, povezanih s projektom Rastem s knjigo.
Prijazni knjižničarki sta nam predstavili iskanje gradiva s pomočjo cobissa in knjigo Boštjana Gorenca Reformatorji v stripu.

PUST 2023

ZIMSKA ŠOLA V NARAVI za učence od 7. do 9. razreda

1. dan

Danes (6. 2. 2023) smo se učenci 7. ,8. in 9. razreda zjutraj odpeljali na CŠOD Vojsko. Pot je bila kratka in ovinkasta in že smo bili na začetku svoje zimske šole v naravi.

Ko smo prišli na Vojsko, so nam v domu najprej povedali pravila. Potem smo šli v sobe in razpakirali prtljago. Nekaj časa smo se družili v sobah in nato smo šli na kosilo, ki je bilo dobro.

Nato smo se razdelili v dve skupini in ena je šla delat igluje in se sankat

Druga skupina pa je odšla na tekašk8 polgon, kjer smo spoznali osnove teka na smučeh.

Po koncu sankanja in teka na smučeh smo imeli večerjo in nato šli z vsemi razredi na večerni pohod.

Na koncu smo se še poskladkali te se pomenili o tem, kako smo prvi dan šole v naravi preživeli v prekrasnem sončnem  in zelo mrzlem vremenu, z res zelo veliko snega.

Pred spanjem vam vsem pošiljamo lepe pozdrave.

2. dan

Danes zjutraj so nas učitelji zbudili ob 7. uri ter nam povedali, da se pripravimo za zajtrk.
Malo smo še poležali in in se počasi oblekli in šli na zajtrk. Za zajtrk smo imeli med, maslo, kosmiče, nato pa so nam predstavili načrt dneva.

Po pospravljanju sob smo se hitro začeli oblačiti v smučarsko opremo in se počasi odpravili proti smučišču. Tam smo se razdelili v tri skupine in v dveh smo se začeli učiti smučarskih veščin. Ker nam je šlo zelo dobro, bomo v naslednjih dneh verjetno že ujeli sošolce, ki smučajo tako dobro, da so že danes lahko uporabljali vlečnico.

Po dveh urah smučanja smo se okrepčali z malico in nato v res lepem vremenu nadaljevali s smučanjem do kosila.

V torek popoldan smo učenci 7. razreda šli na tek na smučeh, učenci 8. in 9. razreda pa so se sankali in izdelovali iglu.
Učenci 7. razreda smo dobili vsak svoje tekaške čevlje, smuči in palice, ki smo jih dali v avto in se peš odpravili na tekaško progo. Tam smo se učili s pomočjo različnih vaj, kot na primer kdo se boji črnega moža. Ko smo zaključili z vajami, smo se spustili po smučini na manjšem klancu in se po dveh urah spoznavanja veščin smučarskega teka nato odpravili peš do doma.
Učenci 8. in 9. razred so se sprehodili do sankališča, kjer so se z lopatkami spuščali po bregu. Naredili so svojo progo in jo izboljševali. Naredili so tudi iglu in se zabavali. Na obisk v iglu je prišel tudi maček. Nato so šli peš nazaj domov na večerjo.

Po večerji smo se družili ob zabavnih in šaljivih igrah.

Dan je bil zelo zabaven in že komaj čakamo jutrišnjega.

3. dan

Dopoldan v sredo, 8. februarja, smo 3. dan šole v naravi na Vojskem preživeli precej športno.

Zjutraj smo se ob 7.00 vstali, se uredili in odšli na dober zajtrk – kruh, marmelada, maslo, čaj ali kosmiči z mlekom ali jogurtom, vse nam je teknilo.
Po zajtrku smo se toplo oblekli, obuli smo si pancarje in nadeli čelade. S seboj smo vzeli še ostalo smučarsko opremo – očala, palice, smuči… in odpravili smo se na smučišče. Tam smo si zapeli smuči, se razdelili v skupine in vadili smučanje. Vmes je zapadlo malo snega, ampak smo se toplo oblekli tako, da nas ni zeblo.
Po dveh urah smučanja smo v domu imeli malico – sendviči so nam zelo teknili. Najedli smo se in se spet podali proti smučišču, na še dve uri smučanja, pri katerem smo se zabavali, se družili in imeli lepo.
Po uspešnem smučanju smo se vrnili v dom na zasluženo kosilo – cvetačna juha, ribji file, kuhan krompir, špinača, zelena solata, paradižnik. Po kosilu je bil čas za počitek.

To je bil naš dopoldan v CŠOD Vojsko, zelo nam je lepo in uživamo.

Danes je bil lep popoldan, učenci 7. razreda so se ukvarjali z robotiko. Razdelili so se v skupine in vsaka skupina je dobila svoj prenosnik in robota. Nato so dobili naloge, ki so jih s pomočjo računalniškega programa lažje rešili. Učenci 8. in 9. razreda pa smo šli na tek na smučeh. Odpravili smo se na peš do proge, razdalja je bila 1 kilometer. Ko smo bili na progi, smo se peljali po 3-kilometrski progi in vsi smo se imeli zelo lepo.
Današnji večer je bil enkraten, učenci 7. , 8. In 9.r smo večer preživeli v dvorani, kjer se je dogajal kviz. Kviz je bil enkraten, z vpraśanji iz različnih področij življenja. Razdelili smo se v skupine in skupaj rešili kviz. Imeli smo zmagovalce, ki so zelo hitro tekali po domu in iskali vprašanja in odgovore.

4. dan

Ob 7.30 smo se zbudili se oblekli in umili zobe. Ob 8. uri smo se odpravili jest. Po zajtrku smo se odpravili na smučišče. Tam smo bili do malice. Po malici smo se na smučišče odpravili še za 2 uri. Po popoldanskem kosilu smo se ob 6-ih ukvarjali z robotiko. Večer smo zaključili z večerjo in druženjem ob glasbi.

Učenci 9. razreda

5. dan

Po celem tednu šole v naravi na Vojskem je prišel čas za zadnji dan. Zjutraj smo se ob sedmih zbudili, do konca spakirali in šli na zajtrk. Po zajtrku smo se pripravili za zaključno smučanje.

NA smučišču smo se preizkusili v čisto pravi smučarski tekmi, ki so se je udeležili tudi sošolci, ki so se v tem tednu šele učili smučarskih veščin. Zanje smo najbolj navijali, saj so se v teh nekaj dneh naučili res veliko smučarskih  veščin.

Po kosilu smo se poslovili od prijaznega osebja doma na Vojskem in se z najlepšimi vtisi odpeljali proti domu.

Veseli smo, da smo skupaj preživeli lepe dni, ki so bili polni raznih dogodivščin, in da smo se domov vsi vrnili nepoškodovani.

DAN DEJAVNOSTI – KARIERNA ORIENTACIJA

V okviru Karierne orientacije šolska svetovalna služba pripravlja in organizira vrsto aktivnosti za učence in starše: predavanja oz. delavnice v 8. in 9. razredu, naravoslovni in tehniški dan za učence, individualna in skupinska svetovanja za učence in starše, predavanja za starše o vpisu v srednje šole, sodelovanje z zunanjimi institucijami, obiski pri lokalnih delodajalcih, …
V sredo,7. 12. 2022, smo na šoli izvedli Tehnični dan na temo Karierne orientacije, v okviru katerega smo vključili vse učence od 6. do 9. razreda naše šole.
Učenci 7., 8. in 9. razreda so poslušali predstavitve naslednjih srednjih šol: Gimnazije Ptuj, Strojne šole Ptuj, Elektro šole Ptuj, Srednje šole za ekonomijo, turizem in kmetijstvo ter Lesarske šole Maribor.
Učenci 6. razreda pa so imeli tehnični dan na temo obdelave gradiv.

Zapisala: Anita Malovič

MEDENE HIŠKE ŠESTOŠOLCEV

DAN SLOVENSKEGA ŠPORTA in MEDOBČINSKI JESENSKI KROS

1. septembra je dan slovenskega športa in zato smo na naši šoli imeli športni dan – kros.
    Ko smo prišli v šolo, smo se najprej zbrali, si šli po malico in se odpravili do točke, kjer smo izvedli kros. Pretekli smo 1 kilometer ob podlehniškem ribniku in se pri tem zelo zabavali. Ko smo s krosom končali, smo odšli do bližnjega igrišča, kjer smo igrali nogomet in med dvema ognjema. Nato smo se odpravili v šolo in tam imeli zasluženo kosilo.
    Tako smo preživeli športni dan in tudi slovenski dan športa.
    Boljše uvrščeni tekači smo šli na medobčinsko tekmovanje v krosu, ki je potekalo na Hajdini.
    Na medobčinskem krosu smo sodelovali:
    Zala Pulko, 7. r,
    Svit Pulko, 7. r,
    Luka Pernek, 7. r,
    Aleks Fridl, 8. r,
    Lara Prelog, 6. r,
    Anej Rodošek, 6. r,
    Anika Feguš, 5. r in
    Gal Feguš, 5. r.
    Najboljše se je uvrstil Luka Pernek, ki je postal medobčinski prvak v krosu za učence 7. razreda.

Zapisala Zala Pulko, 7. razred

TEDEN OTROKA 2022: SKUPAJ SE IMAMO DOBRO

Osrednja tema letošnjega Tedna otroka, ki je potekal od 3. do 9. oktobra, je bila “Skupaj se imamo dobro”. Kot protiutež epidemiji, šolanju od doma in posledicam, ki iz tega izhajajo, smo želeli poudariti pomen druženja, sodelovanja, igre in igranja. Povezavo smo našli z naslovom pesmi “Skp se mava dobr” pri otrocih zelo priljubljenega NIPKEja, ki je letos naš ambasador.

Dejavnosti, ki so se odvijale na naši šoli:

PONEDELJEK, 3. 10. 2022 – igre naših prednikov ter športne igre ( ŠD)

Obnovili so igre, ki so se jih igrali že naši starši, babice in dedki; naučili  smo se nekaj novih izštevank, igrali igro »ristanc«, »gumitvist«, preskakovali kolebnico in streljali s fračo. Igre smo izvajali v oddelku jutranjega varstva in v oddelku podaljšanega bivanja.

Učenci 4. in 5. razredov so na ta dan izvedli športni dan, na temo športnih iger. Učenci 2. razreda pa so imeli druženje z vrtcem.

TOREK, 4. 10. 2022 – družabne igre

V oddelku jutranjega varstva, v OPB   in pri pouku so  učenci lahko igrali namizne družabne igre. Tako smo igrali šah, potapljali ladjice, igrali igro križec-krožec, vislice in številne druge igre.

SREDA, 5. 10. 2022 – mednarodna delavnica

V sredo so se učenci od 7. do 9. razreda udeležili mednarodne delavnice, v okviru katere so spoznali prostovoljko iz Turčije. Delavnica jim je bila zelo zabavna, zanimiva in hkrati poučna saj so uporabljali svoje znanje angleškega jezika. Na ta dan so imeli učenci pri pouku tudi različne popestritve s strani učiteljev.

ČETRTEK, 6. 10. 2022 – DAN ZA PLES

V četrtek so se učilnice spremenile v plesne dvorane. Učenci so s pomočjo aplikacije JUST DANCE usvajali plesne gibe. Prav tako smo si zavrteli pesem  “Skp se mava dobr” pri otrocih zelo priljubljenega NIPKEja, ki je letos tudi ambasador tedna otroka.  Učenci 7. in 8. razreda so nas razveselili s slastnimi palačinkami.

PETEK, 7. 10. 2020 – SKUPAJ SE IMAMO DOBRO

Učenci so se med seboj pomerili v raznih športnih igrah na igrišču. Skupaj smo tekmovali, se zabavali in navijali za najboljše. Na ta dan smo na igrišču izvedli tudi kostanjev piknik.

Učiteljica Mateja Šibila

ŠPORTNI DAN – ŠPORTNE IGRE NAŠIH PREDNIKOV

V ponedeljek, 3. 10. 2022, je bil za učence 4. in 5. razreda organiziran športni dan.
V šolski telovadnici so se učenci najprej pomerili v nogometu, košarki in igri med dvema ognjema. Po malici smo nadaljevali z igrami v gozdu in na gozdni jasi. Igrali smo se skrivalnice, skakali gumitvist, s kamenčki smo se igrali igro »kamenčkanje«, streljali kostanje s fračo ter preverili ali je kaj trden most in se pri vsem tem prav fino zabavali. In, kdo bi si mislil, da nas lahko tudi takšen športni dan utrudi…..
Ni važno tekmovati, pomembno je sodelovati in se pri tem družiti – takšno je Coubertinovo načelo olimpijskih iger, veljalo pa je tudi za naš drugi športni dan.
Vreme je vzdržalo, učiteljici sta vzdržali, učenci pa tako ali tako s tem nimajo težav. Vse čestitke otrokom za prikazane igre in za njihovo pomoč pri pripravah.

Učiteljici Mateja Šibila in Romana Ros

Šolsko leto 2021/2022

ZADNJI DAN POUKA V ŠOLSKEM LETU 2021/2022

24. junij 2022, petek … zadnji dan pouka tudi za vse ostale učence od 1. do 8. razreda. Vsem želimo prijetne počitniške dneve. Se vidimo jeseni v naši popolnoma prenovljeni šoli.

SLOVO OD DEVETOŠOLCEV, 15. junij 2022

15. junij 2022, sreda … zadnji dan pouka za letošnjo generacijo devetošolcev, ki jih v prihodnjih dnevih čakajo vpisi na izbrane srednje šole.

VALETA DEVETOŠOLCEV, 10. junij 2022

10. junij 2022, petek … še eno generacijo devetošolcev smo pripeljali skoraj do konca. S čudovito valeto so polešali večer vsem prisotnim. Hvala vsem, ki ste omogočili nepozaben večer.

SPREJEM ODLIČNJAKOV PRI ŽUPANU, 8. junij 2022

8. junij 2022, sreda … devetošolci, ki so se z odličnim uspehom izkazovali vseh 9 let ali le v zaključnem letu šolanja, so se udeležili sprejema pri županu Občine Podlehnik, g. Sebastianu Toplaku. O tem so pisali tudi mediji tukaj.

DAN DEJAVNOSTI “PO SLOVENIJI”, 7. junij 2022

7. junij 2022, torek … krasen dan za izvedbo dneva dejavnosti učencev 6. do 9. razreda, ki jih je pot ponesla po naši lepi Sloveniji.

LIKOVNI NATEČAJ “MATEMATIKA ZDRUŽUJE”, marec 2022

Ob letošnjem Mednarodnem dnevu matematike 14. marca 2022, ki je potekal pod skupnim sloganom »Matematika združuje«, so se naši devetošolci prelevili v skupinske umetnike in s kredo popisali in porisali tablo. Z nastalim izdelkom so sodelovali na likovnem natečaju, ki je potekal pod okriljem DMFA Slovenije. Tabla v matematični učilnici je tako postala umetnina, ki smo jo le s težkim srcem zbrisali. Ostaja pa prijetna misel na uspešno ustvarjanje in nastali izdelek, ki nas je vsekakor združil.

Mentorici: Ana Bedenik in Mojca Pajek

SREČELOV DEVETOŠOLCEV, 24. december 2021

Na zadnji šolski dan v letu 2021 smo devetošolci pripravili bogat srečelov v matematični učilnici, ki smo jo v ta namen še posebej praznično okrasili. Ob tej priložnosti bi se še enkrat prav lepo zahvalili vsem podjetjem in posameznikom, ki so nam omogočili izvedbo dogodka. Hvala tudi našim staršem, ki so res zavzeto pomagali pri zbiranju dobitkov.

devetošolci

KAMENČKI PRIJAZNOSTI, november 2021

13. novembra je dan prijaznosti, zato smo na naši šoli spremenili navadne kamenčke v kamenčke prijaznosti.

Dan prijaznosti je dan, ko drug drugemu izkažemo prijaznost.

Vsak učenec je v šolo prinesel nekaj kamenčkov in skupaj smo jih okrasili. Vsak učenec je kamenčke nekje nastavil in s tem nekomu polepšal dan ter mu na obraz narisal velik nasmeh.

Verjamemo, da je vsak našel vsaj kakšen kamenček prijaznosti.

Zapisale Ema, Ana in Zala, 6. razred

Šolsko leto 2020/2021

USTVARJANJE NA TEMO VELIKE NOČI, april 2021

Učenci so pri NIP umetnost pod mentorstvom učiteljice Ane Bedenik izdelovali velikonočne pirhe v tehniki praskanka.

PUST pri predmetu NUM, februar 2021

UMETNOST NAS NAGOVARJA, 12. 2. 2021

»Vse se znova naj začenja in se tudi spet konča.

Zmeraj naj ljubezen najde pot, ki vodi do srca.«

Feri Lainšček

V mesecih učenja na daljavo smo učenci in učitelji poiskali nešteto novih načinov, kako se približati drug drugemu in ustvarjati učna okolja, v katerih se bomo ne samo učili, ampak tudi notranje bogatili.

Umetnost je prav gotovo področje, ki s svojimi vplivi na naslovnika zmore preseči temino računalniških ekranov, ki zmore pokazati, da je za vsakih zaslonom duša, ki si želi bližine in toplega človeškega stika.

Tako smo se v mesecu januarju učenci v okviru priprav na proslavo ob slovenskem kulturnem prazniku lotili razmislekov o velikanu slovenske besede, Francetu Prešernu, in o tem, kako Zdravljica nosi občečloveško kulturno sporočilo po povezovanju vseh dobromislečih posameznikov in narodov.  Spoznali smo Prešernovega povodnega moža, zanimali pa so nas tudi ženski liki v njegovi poeziji.

Povezali smo se z likovno umetnostjo in vsa svoja razmišljanja prelili v svoje likovne umetnine.

Tako so pod vplivom besedne umetnosti nastala nova umetniška dela, čisto naša.

Vabimo vas na razstavo »Prešeren nas je navdihnil«, s katero želimo opozoriti, da nas tudi v teh časih umetnost zmore povezati in nagovoriti:

Želimo vam prijeten ogled razstave.

Zapisali Majda Erlač in Ana Bedenik

NAJLEPŠI LONČEK ZA ČAJ, februar 2021

ZIMSKI ŠPORTNI DAN ZA UČENCE 6. – 9. RAZREDA (1. 2. 2021)

V času izvajanja pouka na daljavo smo izvedli zimski športni dan. Učenci so zapisali svoje misli in dogodivščine, ki jih lahko preberete in tudi vidite tukaj:

VIDEO PREDSTAVITVE UČENCEV 9. RAZREDA (20. 1. 2021)

Tudi letos so imeli devetošolci pri pouku angleščine možnost pridobiti oceno z izdelavo video predstavitve. Cilj te naloge je, da učenci svoje jezikovno znanje uporabijo na praktičen način kot bi ga v vsakdanjem življenju. Učenci ob ustvarjanju uživajo, saj si izbirajo teme, ki so jim blizu, jih veselijo. Zelo pa se potrudijo tudi pri montaži video posnetkov.

Vsi nastali posnetki so zbrani v padletu:

Zapisala Petra Klobasa Petrač

ZIMA JE PRIŠLA, SNEG LETI Z NEBA … (18. 1. 2021)

Čudovite poglede skozi okno so oblikovali učenci pri predmetu NIP Umetnost, pod mentorstvom učiteljice Ane Bedenik.

ZAHVALA ZDRAVSTVENIM DELAVCEM (28. 12. 2020)

Pred zaključkom koledarskega leta smo se okviru interesnih dejavnosti Rdeči križ in Zdrave šole pridružili akciji, ki ga vodijo Nacionalni in regijski koordinatorji Slovenske mreže zdravih šol z namenom, da se imenu učencev in zaposlenih OŠ Podlehnik zahvalimo vsem zdravstvenim delavcem za predano in požrtvovalno delo, ki ga opravljajo v teh težkih časih. Preko izdelkov učencev smo jim pokazali, kako smo jim hvaležni, da v trenutnih razmerah skrbijo za naše zdravje in dobro počutje. Izdelke smo naslovili na Zdravstveni dom Podlehnik, v mesecu januarju pa bodo objavljeni tudi na spletni strani Slovenske mreže zdravih šol pod rubriko Zahvala vsem, ki skrbijo za naše zdravje.

Dragica Šegula
koordinatorica Zdrave šole na OŠ Podlehnik

————————————————————————————————————————————-

VOŠČILO UČENCEV 9. RAZREDA (23. 12. 2020)

——————————————————————————————————————————————

MARTIN KRPAN V SLIKI 7. RAZREDA (22. 12. 2020)

Šolanje na daljavo poteka že kar nekaj časa in učenci ter učitelji počnemo marsikaj, kar bi počeli tudi v učilnicah, samo da to sedaj delamo drugače.

Pri pouku slovenščine smo spoznavali slovenskega junaka Martina Krpana, ki je s svojo iznajdljivostjo rešil cesarski Dunaj pred mogočnim sovražnikom Brdavsom. Cesar mu je bil zelo hvaležen, cesarica pa malo manj, saj ji je za to, da si je izdelal svoje orožje za boj, posekal lipo, pod katero se je hladila, kadar ji je bilo najbolj vroče.

Kako so Krpana in njegovo zgodbo likovno doživeli učenci 7. razreda, vam predstavljamo v virtualni razstavi.

Obilo užitkov vam želimo.

Medpredmetno smo združili moči učiteljici SLJ Majda Erlač in LUM Ana Bedenik ter učenci 7. razreda.

——————————————————————————————————————————————————

DECEMBRSKO VZDUŠJE

Ustvarjanje novoletnih voščilnic pri NIP Umetnost pod mentorstvom učiteljice Ane Bedenik.

“Oblačna” umetnost učenk interesne dejavnosti Umetnost je prav tako nastala pod mentorstvom učiteljice Ane Bedenik.

9. december 2020: POVODNI MOŽ NA FOTOGRAFIJAH, 8. razred

Učenci 8. razreda so pri pouku slovenščine v prvem decembrskem tednu spoznavali Prešernovo balado Povodni mož.

Navdušila jih je Urškina podoba, zato so izdelali plakat, na katerem so pesem opremili še z izbranimi fotografijami, ki so jih našli prosto dostopne na spletu. Pri nastajanju izdelka sva aktivno sodelovali tudi razredničarka Mojca Pajek in učiteljica slovenščine Majda Erlač.

Za pomoč so učenci prosili tudi učiteljico LUM, gospo Ano Bedenik, ki je zbrano gradivo ustrezno oblikovala za objavo.

Zapisala Majda Erlač

4. december 2020: VEM, KAM GREM (8. in 9. razred)

V času šolanja na daljavo učenci in učitelji iščemo nove poti do znanja, pogosto odkrivamo tudi kakšne svoje talente, za katere nismo vedeli, da jih premoremo.

Med drugim smo z učenci  8. in 9. razreda razmišljali, kakšna bo njihova poklicna pot. Združili smo moči in v okviru ur oddelčnih skupnosti, likovne umetnosti, slovenščine, poklicnega usmerjanja in etike izvedli medpredmetno sodelovanje, s katerim smo se pridružili razpisu Zavoda za zaposlovanje Vem, kam grem.

Učenci so v svojih vizualizacijskih tablah razmišljali, kakšna bo njihova nadaljnja izobraževalna pot, izrazili pa so tudi pričakovanja o svojem odraslem življenju.

Učiteljice Anita Malovič, Ana Bedenik, Mojca Pajek, Petra Klobasa Petrač in Majda Erlač, ki smo jih pri delu usmerjale, svojim učencem seveda želimo, da se jim v bodočnosti uresniči čim več želja in idej, ki so jih ujeli v svojih izdelkih.

Zapisala Majda Erlač

20. 11. 2020, NARAVOSLOVNI DAN: DAN SLOVENSKE HRANE

V petek, 20.11.2020, smo imeli vsi učenci naše šole naravoslovni dan. Vsak tretji petek v novembru je namenjen dnevu slovenske hrane. Letos smo imeli jubilejni 10. tradicionalni slovenski zajtrk. Zaključili pa smo tudi projekt, ki smo ga začeli že v tednu otroka, Mladim se dogaja.

Dan se je začel kot vsak dan, s kratko razredno uro. Ker smo imeli do predstavitve podjetniških idej še kar nekaj časa, smo začeli kar z dejavnostmi, ki jih je pripravila učiteljica Dragica.

Pri nas doma smo skupaj pripravili zajtrk, tradicionalni slovenski zajtrk. Z Adamom sva pripravila med, maslo, mleko, kruh in jabolka, pomagala sta tudi Jakob in mama, ki je pripravila pogrinjke. Imeli smo dober in zdrav zajtrk.

Skupaj s svojimi sošolci, tudi iz drugih razredov, smo fotografije zajtrkov objavili s pomočjo padlet aplikacije.

Nadaljeval sem z dejavnostmi in se že pripravljal na predstavitev podjetniške ideje.

S svojimi predstavitvami so najprej začeli učenci devetega razreda. Predstavili so Ribnik Podlehnik in Avtomatski hladilnik. Njihove ideje so mi bile všeč.

Učenci osmega razreda so predstavili Tehno life in Okuse sveta. Tehno life se mi zdi zelo zanimiva in uporabna aplikacija.

Na vrsti smo bili sedmošolci. Najprej so sošolci predstavili optično svetilko in nato je naša skupina predstavila digitalno steno.

Učitelji in komisija so povedali, da jim je naša ideja in predstavitev všeč.

S svojimi predstavitvami so nato začeli učenci šestega razreda. Predstavili so nam Njam na dronu in Aktivne igračke za mačke. Pri svojih idejah so se zelo potrudili.

Po končanih predstavitvah so se učitelji in komisija morali odločiti, katera predstavitev je bila najboljša. Zmagala je digitalna stena, predstavitev naše skupine. Bili smo ponosni in veseli, ker smo tako uspešno zaključili projekt Mladim se dogaja.

Kasneje sem nadaljeval z dejavnostmi ob naravoslovnem dnevu.

Čeprav smo naravoslovni dan imeli tokrat vsak na svojem domu, smo se vseeno imeli lepo.

Tinai Marinič, 7. razred

NARAVOSLOVNI DAN – Zdrav slovenski zajtrk in zaključek projekta Mladim se dogaja

Zjutraj smo se na zoomu dobili z razredničarko, ki  nam je podrobno razložila potek naravoslovnega dne.

Že med tednom pa smo dobili pošto od učiteljice Dragice, ki nam je zelo lepo sestavila dan, v katerem smo pokrbeli za svoje zdravje, in mi je bil zelo všeč.

Od 8.00 dalje smo delali po predstavitvi in v njej so nas čakale dejavnosti( npr. branje knjig, jutranja telovadb, igranje družabnih iger…) , ki smo jih delali sami ali pa zraven povabili družino.

Najprej pa smo seveda morali zajtrkovati ZDRAV SLOVENSKI ZAJTRK- med, maslo, mleko.

Imeli smo možnost,  da smo dodali tudi več zdravih živil). Naš zajtrk smo fotografirali in naložili v padlet k svojemu razredu.

Ob 9.50 pa smo se vklopili na Zoom, v katerem smo z gospo Lidijo in našimi učitelji predstavili svoje poslovne ideje, ki smo jih že izdelali v Tednu otroka. Učenci smo predstavili res zanimive ideje in upam, da se katera tudi uresniči. Imeli smo tudi glasovanje publike in žirije. Kot najboljša predstavitev po mnenju publike so bili OKUSI SVETA 6 učencev 8. razreda ter po mnenju žirije DIGITALNA STENA 6 učencev iz 7. razreda.